שם הספר: שו"ת ושב ורפא ד' חלקים
מחבר: רבי רפאל אייפרס.
ח"א
דפוס: ירושלם תשנ"ד.
בשער הספר 'נכד להגאון היעב"ץ' - עי' באתר שטורעם (תגובה 4) שנראה שמפקפק בזה. וראה בויקיפדיה את תולדות המחבר.
בדף יז ע"ב בסוף הדיבור הא', בענין הנכנס לבית הכסא ולא עשה צרכיו אם יש לו ליטול ידיו - ע"ע בזה בס' עצי היער (סימן ד אות סא), ובמאסף לכל המחנות (סימן ד אות צט), ובקצות השלחן (סימן ב בדה"ש סוף אות כט), ובשו"ת שמחת כהן (ח"ח ס"ס א, ובהנד"מ ח"א ס"ס ו), ובשו"ת יביע אומר (ח"ג א"ח סימן א), ובשו"ת יחוה דעת שלו (ח"ג סימן א), ובשו"ת אור לציון (ח"א סימן א וח"ב עמוד כג), ובשו"ת יצחק ירנן למהר"י ברדא נר"ו (ח"א סימן ה), ובס' הלכה ברורה למהר"ד יוסף נר"ו (ח"א אוצרות יוסף סימן יב).
שם, בענין אם הכניס ידיו לבית הכסא אם צריך ליטול ידיו - עי' בס' עצי היער (סימן ג אות א וסימן ד סוף אות סא ובהשמטות דף קמג ע"ב), ובשו"ת יביע אומר (שם), ובשו"ת אור לציון (ח"ב עמוד כד), ובשו"ת רבבות אפרים (ח"א סימן ו וח"ב סימן יא), ובשו"ת שרגא המאיר (ח"ג סימן עא אות ו), ובשו"ת יצחק ירנן (שם). ובשו"ת קציני אר"ץ (סימן א אות נה) פסק כדברי הרב בן איש חי. וכ"כ בהלכה ברורה למהר"ד יוסף נר"ו (סימן ד שעה"צ אות קכו).
ח"ב
מחבר: רבי רפאל אייפרס.
דפוס: ירושלם תשנ"ד.
בשער הספר 'נכד להגאון היעב"ץ' - עי' באתר שטורעם (תגובה 4) שנראה שמפקפק בזה. וראה בויקיפדיה את תולדות המחבר.
בדף יז ע"ב בסוף הדיבור הא', בענין הנכנס לבית הכסא ולא עשה צרכיו אם יש לו ליטול ידיו - ע"ע בזה בס' עצי היער (סימן ד אות סא), ובמאסף לכל המחנות (סימן ד אות צט), ובקצות השלחן (סימן ב בדה"ש סוף אות כט), ובשו"ת שמחת כהן (ח"ח ס"ס א, ובהנד"מ ח"א ס"ס ו), ובשו"ת יביע אומר (ח"ג א"ח סימן א), ובשו"ת יחוה דעת שלו (ח"ג סימן א), ובשו"ת אור לציון (ח"א סימן א וח"ב עמוד כג), ובשו"ת יצחק ירנן למהר"י ברדא נר"ו (ח"א סימן ה), ובס' הלכה ברורה למהר"ד יוסף נר"ו (ח"א אוצרות יוסף סימן יב).
שם, בענין אם הכניס ידיו לבית הכסא אם צריך ליטול ידיו - עי' בס' עצי היער (סימן ג אות א וסימן ד סוף אות סא ובהשמטות דף קמג ע"ב), ובשו"ת יביע אומר (שם), ובשו"ת אור לציון (ח"ב עמוד כד), ובשו"ת רבבות אפרים (ח"א סימן ו וח"ב סימן יא), ובשו"ת שרגא המאיר (ח"ג סימן עא אות ו), ובשו"ת יצחק ירנן (שם). ובשו"ת קציני אר"ץ (סימן א אות נה) פסק כדברי הרב בן איש חי. וכ"כ בהלכה ברורה למהר"ד יוסף נר"ו (סימן ד שעה"צ אות קכו).
ח"ב
בסימן צ, בענין אמירת 'ימח שמו' על יהודי - ראה עוד בספר רבינו חיים עוזר - רבן של כל בני הגולה (עמוד רמז), ובמש"כ בגליון שם.
ח"ג
דפוס: תשס"ח.
בעמוד קצז, בענין שמן הנעשה מחרצנים של סתם יינם - ע"ע בזה בשו"ת באר חיים מרדכי (י"ד סימן לא), ובשו"ת עטרת משה (ח"א י"ד סי' פד-פה), ובס' אמרי דעת (ע"ז פ"ב מ"ד), ובשו"ת מנחת יצחק (ח"י סימן עא), ובשו"ת ציץ אליעזר, ובשו"ת יביע אומר (ח"ז י"ד סימן יא) ובמש"כ בס"ד בגליון שם, ובס' יסודי ישורון (ח"ו עמוד תיח), ובס' אהלי שם (י"ד סימן קכג סעיף יד), ובשו"ת משנה הלכות (חט"ז סי' כא-כב), ובשו"ת חיי הלוי (ח"ד י"ד סימן סא), ובשו"ת דברי דוד (ח"ד י"ד סימן כה), ובשו"ת ויען יוסף (י"ד סימן לח אות ד), ובקובץ שפתי כהן לרבי שבתי אברהם הכהן רפאפורט (עמוד רד), ובקובץ פרי תמרים (גליון נה עמוד יח), ובקובץ עץ חיים באבוב (גליון י עמוד צג וגליון יא עמוד רצב), ובתשובת מהר"ש מילר נר"ו מטורונטו שנדפסה בקובץ עץ חיים הנ"ל (גליון ט עמוד עז) ובקובץ פליטת סופרים (גליון א עמוד נא).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה